mandag 6. februar 2012

Skogal

Man trenger nok ikke kjenne meg så veldig godt for å skjønne at en av mine aller største lidenskaper er sko. Jeg ELSKER sko. Og skofamilien min blir bare større og større. Jeg liker alle typer sko. Støveletter, joggesko, sneakers,ballerina, sandaler, pensko, ja til og med støvler. Men jeg har en ekstra svakhet for sneakers og joggesko. Og spesielt Nike sine. Hvis du i tillegg finner noe som er lilla på de, kan jeg garantere at jeg liker de. Med min rygg, er også disse skoene aller best. De er godt oppbygd, har god demping og ingen vonde hæler. Sikkert derfor jeg er så stor fan. Skulle gjerne hatt på meg alle de fine skoene med hæler, men ryggen nekter...

Det er mange som ikke skjønner lidenskapen for sko. Min samboer for eksempel, kan ikke skjønne poenget med mer enn 2-3 par sko. Jeg skal være enig i at jeg har i overkant mye sko, men jeg ser nesten på det som min interesse. Og ikke røyker jeg, og det er sjeldent jeg drikker alkohol. Ergo masse penger spart, som jeg heller kan bruke på sko. Lurt, hva?

For meg er sko en vikitg del av antrekket. Har jeg på meg en lilla genser, blir det feil med grønne sko. Mange av dere rister nok på hodet nå, men sånn er det i mitt hode.

Jeg kjøper sko nesten overalt. Det første jeg ser etter når vi er på ferie, er skobutikkene. Det er artigst å handle sko da, for da kommer du ikke hjem, og så møter du 10 stk i byen med samme sko. På ferieturen i USA forige sommer ble det tre par nye joggesko. Men for å tilfredstille skohiget mitt, kjøper jeg selvfølgelig mye sko her hjemme i Norge også. Men det blir mindre og mindre til at jeg kjøper i butikker. Netthandelen har overtatt. Det er så deilig(og alt for enkelt) å bare sitte hjemme i fred og ro å sikle, for så å bestille. Det er nok Heppo og Brandos som er de mest kjente skobutikkene på nett, men det er ikke der jeg handler mest. Brandos og Heppo har et veldig godt utvalg, men ingen kan måle seg med www.baresko.no når det gjelder kundebehandling. Hvis du bestiller skoene på dagtid, blir de alltid sendt samme dag. I tillegg har de kjempegode returordninger, med 365 dagers frist. Gratis retur har de også. Da trenger man ikke være redd for å bestille feil størrelse, eller at skoen ikke passer foten. Jeg kan anbefale de på det varmeste!

Jeg sitter nå og sikler etter to nye par. Har plutselig fått det for meg at jeg trenger noen rosa sko. Rosa skal jo være en av de hotte fargene i vår, og man får vel ikke noe mer jentete enn rosa?




Hvilke synes du var finest?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar