mandag 27. februar 2012

Blogger jeg leser. Del 1: hverdagsblogger/moteblogger

Jeg har en bukett med blogger som jeg bare må innom hver dag. Noen av de til og med flere ganger for dag. De fleste har dere nok hørt om eller kanskje til og med leser fast selv, mens andre er nye for dere. Jeg anbefaler ihvertfall alle sammen, så ta turen innom og se om de er interessant for dere også.

Lene Orvik. Hun går nok under kategorien moteblogger, men jeg vil mer si at hun er en allround-blogger. I tillegg til klær, sko og mote, blogger hun også om hverdagen sin, maoppskrifter og interiør. Kort og godt alt som opptar henne. Hun er også den mest positive bloggeren jeg vet om, så man blir i godt humør av å lese den. Min aboslutte favorittblogg.

Lene Orvik


Fotballfrue. Norges desidert største blogger hvis vi ser på antall lesere. Hun blogger mye om lavkarbokosthold, så det er egentlig rart at jeg er fast leser, siden jeg overhode ikke er noe fan av det. Men i tillegg blogger hun mye om mote, trening og hverdagsliv. I det siste har hun også begynt å fokusere på interiør, og det er vel her hun treffer meg mest.
Fotballfrue Caroline Berg Eriksen


Anette Marie. Dette er også en typisk hverdagsblogg. Merker at jeg liker de best, kanskje mest pga variasjonen i det de skriver om. Anette Marie er alenemamma til ei lita jente på 2 år. I tillegg er hun student og fotograf. Noen kjenner kanskje ansiktet hennes igjen fra den store floppen på tv2: Bingo Bingo.

Anette Marie


Nette Nestea. Nok en blogger med navn Annette. Hun skriver mest om mote, men også hverdagen sin. Hun er student, og reiser utrolig mye. Det er inspirerende å lese om alle stedene hun besøker, og noen havner på min ønskeliste.

NetteNestea- Annette Haga



I tillegg har jeg en venninne som skriver blogg. Den må jeg selvfølgelig lese. Men hun skriver nok om mye som kan interessere de fleste av dere. Livet som mamma, kone og datter, trening, mat og ellers hverdagsliv er stikkord som passer henne. Bloggen finner dere her: http://mariazlilleverden.blogg.no/

Jeg har også noen interiørblogger som jeg leser. Det kommer et eget innlegg med linker til dem.

1 kommentar:

  1. Sååå koselig at du linket til min blogg!Snill du er!=)

    SvarSlett