onsdag 15. februar 2012

Ny mann i livet mitt

Neida, C er fortsatt verdens beste, og jeg har ingen planer om å bytte han ut. Men jeg har fått en ny mann i livet mitt, og han heter Ole Henriksen. For et par uker siden overga jeg meg, og fant ut at jeg skulle prøve hans produkter og se om de er så bra som "alle" skal ha det til. Og det er bare å innrømme det med en gang. Jeg er frelst, og allerede avhengig av produktene.

Ole Henriksen er dyre produkter. Egentlig for dyre produkter. Men når jeg bestemte meg får å teste, så hadde de 20% på blivakker. Lettlurt som jeg er, fant jeg ut at det var en fin anledning til å teste de ut. Men jeg startet forsiktig. Bestilte serumet som er hans eget favorittprodukt, og en ansiktsmaske. Allerede samme dag som jeg mottok disse produktene, startet coverbrands en kampanje med 15% avslag på de samme produktene. Fortsatt lettlurt som jeg er, la jeg inn en bestilling. Sa til meg selv at to produkter var for lite for å teste skikkelig. Denne bestillingen ble litt større. Mist, lypsyl, rensekrem og dagkrem havnet i handlekurven. Problemet var bare at denne kampanjen varte lenge. Så et par dager senere la jeg inn foreløpig siste bestilling. Da ble det øyekrem og nattgele. Nå får det holde for en stund!

Samlingen min


Men jeg er som sagt frelst. Jeg har aldri hatt så myk hud før. Det er vanskelig å skal plukke seg ut kun en favoritt, men om jeg får kniven på strupen, må det bli dagkremen. Og så kommer serumet og lypsylen på plassene bak. Men produktene er jo litt avhengig av hverandre, så dagkremen hadde f.eks ikke vært så god, hadde det ikke vært for misten. Og hadde det ikke vært for serumet hadde ikke misten vært så god osv.

Mine tre favoritter


Jeg får mange spørsmål om hvordan jeg klarte å velge hvilke produkter jeg skulle bestille. Svaret er en god kombinasjon. Jeg leste hva andre bloggere anbefalte, så hva som var skrevet om hvert enkelt produkt hos nettbutikkene, og så fikk pengeboka den siste og avgjørende stemmen. Sto jeg f.eks igjen med en krem til 400kr og en til 900kr, så falt valget på den billigste. Produktene er dyre nok som det er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar