lørdag 18. februar 2012

Helg og neste ukes hendelser

Helg er deilig. Våkne opp sammen med kjæresten, uten å stresse. I dag har vi vært en liten tur i byen, og i kveld blir det god mat og premieren på Mesternes mester på NRK. Det er godt å bare bruke helga til opplading, for det er mye som skal skje i uken som kommer. Tiiiiiidlig onsdag morgen reiser jeg til Bodø. Onsdag og torsdag skal jeg være på sykehuset på et kurs i regi av smerteavdelingen. Det blir spennende, men helt sikkert slitsomt. Jeg må også prøve å få tid til en liten runde i butikkene(går vel ikke an å være på bytur uten å gå i butikkene???) og ikke minst besøke slekt. Mammaen min er fra Bodø, så jeg har en god del familie der. Jeg må ihvertfall rekke å besøke mormor <3

Torsdag ettermiddag reiser jeg videre hjem til mamma og pappa i Saltdal. Det skal bli utrolig godt å treffe bestemor og bestefar igjen. Bestemor er på sykehjemmet nå, så det er ikke lenger bare å springe mellom husene for å treffe henne. Gleder meg til å gi henne en stor kos igjen, og snakke om livet. Hvert minutt sammen med henne nå er utrolig dyrebar.

Fredag starter jeg en ukes vinterferie. Det skal bli godt med en rolig uke etter alt som skjer denne uken. Dere skjønner kanskje ikke at jeg mener dette er mye som skal skje, men slik helsa mi er, er dette veldig mye. Både det å reise og sove i annen seng er en stor utfordring for meg. Men av og til er det verdt å ofre. Og for dette er det virkelig det.

PS: I dag kom endelig innkallingen til sykehuset i Tromsø i posten. Bare "litt" forsinket, siden jeg hadde avtale om at jeg skulle ha time i uke 3...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar