onsdag 29. februar 2012

Blogger jeg leser. Del 2: interiørblogger

I mitt hjem er jeg ikke tro mot en stil. Jeg synes fort det kan se litt for mye ut som en utstilling, og det blir fort lite personlig hvis man velger kun en stil. Jeg henter derfor inspirasjon fra flere stiler og blander det med personlige ting. Jeg synes "alle" interiørblogger kjører veldig "shabby chic"-stilen, og det er kanskje den stilen man finner minst i mitt hjem. Men en del inspirasjon finner jeg likevel i disse bloggene. Om du har tips til andre blogger, tar jeg gjerne imot!

Tomines hjem. Hun som skriver denne bloggen, driver med import av møbler som hun selger. Veldig mye kult, og selv om mye er shabby chic, har hun også andre stiler. Hun bor i et nybygd, fantastisk flott hus sammen med sin familie. Mye inspirasjon å hente fra hennes hjem!



Hvitstil skrives også av ei som driver interiørbutikk. Hun bor i Narvik med sin familie, og de har kjøpt et hus som de pusser opp. Masse inspirasjon å hente her, siden det er det vi også gjør. Det er litt forskjell på hva man kan gå for av løsninger i et hus man bygger nytt og i et man pusser opp.



Englehvitt er en lokal blogg. Jeg fant den gjennom en reportasje i et boligmagasin. Hun pusser også opp et hjem, og som dere sikkert skjønner ut fra tittelen på bloggen, er det mye hvitt hjemme hos henne. Siden den er lokal, vet jeg jo at jeg også kan få tak i det hun har i sitt hjem.

I tillegg er flere av hverdagsbloggerne som jeg presenterte for noen dager siden innom tema interiør. Spesielt Fotballfrue som akkurat har flyttet fra en liten leilighet til et stort hus på landet. Men også Lene Orvik, som har to leiligheter som hun pendler mellom, med to litt forskjellige stiler.

Jeg følger også noen matblogger. De kommer i del 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar